Här har ni femman

Japp, veligheten och spontaniteten själv - Miss Mary.
Jag har bestämt att jag ska åka hem imorgon, får åka med ett par hem så jag tog chansen.
Vädret suger, det är SVINKALLT, jag känner mig otroligt opepp just nu, längtar redan hem till min säng haha.
Sen så fick jag reda på ett en kär vän va i trakterna och henne vore roligt att träffa!
Plus att Mia och Johan är i falun, bäst att passa på, och troligt oroligt att träffa Mia utan arbetskläderna på, haha.

Idag har jag påskpysslat med en hel drös med ungar, vi gjorde påsktuppar och dyrlikt. Jag tyckte det var långtråkigt efter 5 min men de flesta  barnen höll ut mer än en timme.
Innan det så var jag ute och åkte, även om vi snowboardåkare är 2000-talets ligister i backen så är föräldrarna med deras barn, i 5 m långa selar, faktiskt snäppet värre, det är dom, dom, dom och dom. De tar upp hela backen och barnen svänger exakt hur de vill så chansen att kunna ta sig förbi är minimal. Sen hyttar de åt en när man, så smidigt man någonsin kunde, tog sig förbi.

Iofs tur att vi hann åka hemifrån innan alla småtjejer, som rotat egenom sina mödrars garderober för att hitta något att ha på sig och dessa småkillar som ser ut som en blandning mellan Charlie Chaplin och Hitler kom, med sina slarvligt målade påskkort och tiggde godis.

Men som sagt så drar jag med snabba beslut hem imorgon, haha. Får dra hit någon annan helg, om vädret är bättre!

Antal äta påskägg: 0 st!
Antal händelser att se fram emot: sjukt många!!

Dagens låt, från mig till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0