Då var påsken över!

Jag fick åka hem med Maddis och Samuel, Ebba höll låda enda ner till mora. Hon är så söt! Vi satt och räknade och sjöng sånger.

När jag kom hem så fixade jag lite, sen drog jag hem till Mia och drack kaffe med Johan, för Mia var på jobbet så Johan böjd in på skitsnack och kaffe.
Där var jag ungefär någon timme, sen drog jag och hämtade upp Andrés och vi var och köpte grekisk mat. Jag hade aldrig ätit det innan, vilken kulenarisk upplevelse!
VI kollade på tv och tog det lungt, lite senare på kvällen så kom vi på att vi skulle ha hem Vincent till mig. Så vi packade ihop alla saker och drog hem till mig, så nu bor Vincent här hos mig.
Alla i familjen är grymt imponerade av han!

Efter att vi fått vincent på plats, så drog vi tillbaka och sydde kuddforal. Jag är mycket nöjd med min insatts och det har väckt mina syskills till liv, så nu måste jag göra nått av det. Funderar fortfarande på att ta tag i det och sy en hängselkjol som jag velat ha så länge!

Idag har jag träffat Veronica, long time no see. Vi syndade lite och åt kebabpizza och kollade på kort från back in the days hedemora, då vi nog faktiskt var mer onyktra än nyktra. Så många berättelser och så mycket tok! helt galet och en av mina bästa somrar.
Vi ska t.o.m ses imorgon igen, Veronica ska hit och fixa sitt löshår och jag lovade att jag skulle vara med som moraliskt stöd.

Och ikväll har jag fikat med Mia, Johan, Tess, Hiru och Anna. Riktigt schysst, roligt att träffa Anna. Blir inte så ofta nu när hon bytt knätoffsar mot cosmopolitan och t-bana.
Vi kollade på asmånga youtube-klipp, ibland alla var det roligare klippet på killen som driver med blondin bella. Iofs ger det henne bara mer publicitet = mer kosing.

Påsken är nu över för år 2008.
Denna bild får avsluta denna högtid, bilden med de sötaste danska barnen som var och påskpysslade med mig.
image3

Kommentarer
Postat av: HOLLABACKGIRL

NEJ MEN OJ! Är ni här? Jag visste INTE att kameran var på! /Sveriges största bloggerska

2008-03-24 @ 23:56:33
URL: http://hollabackgirl.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0