Avsluta meningen

1. Jag har insett att min senaste kyss:
Var med fel person, vid fel tilfälle.

2. Jag lyssnar på:

Roots, rock reggae.


3. Jag älskar/tycker om:
Mina vänner, absolut. Finns en man som betyder nått, men det kanske slutar där.

4. Mina bästa vänner är:
Boob-unit. Ingen nämd ingen glömd.

5. Min första riktiga kyss:
Johan, han gick i samma klass som min storebror. Ohmy, det var farligt och härligt.

6. Jag avskyr när folk:
Ställer sig in hos folk, va dig själv - om folk inte gillar dig då, move on.

7. Kärlek är:
Nått jag tänker uppleva innan jag dör.

8. Någonstans, tänker någon:
Är det verkligen våran tur nu?

9. Jag kommer alltid att:
Stå upp för mig själv

10. Jag är hemligt förälskad i:
Jag tror kanske att min hemliga förälskelse precis släppt.

11. Sist jag grät var:
Kommer jag inte ens ihåg.

12. Min mobiltelefon är:
funktionell

13. När jag vaknar på morgonen:
Är jag beredd på nya utmaningar och kanske ett sms från dig.

14. Innan jag går och lägger mig:
Kollar jag på gilmore girls, haha! och sen fundrar jag på massor, typ.

15. Just nu tänker jag på:
Är det verkligen våran tur nu?


16. Bebisar är:
Något jag kommer ha i framtiden, och förhoppningsvis med någon jag älskar.

17. Idag har jag:
Vaknat och ätit frukost

18. I kväll ska jag: 
Jobba, yeeay!

19. I morgon kommer jag:
Också att jobba, dubbla pass, tjing tjing klirr i kassan

20. Jag vill verkligen:
Att om du tänker stoppa mina planer, att du ska va så värd det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0