UnderBar

Rådhusgården igår då, och reppade klubb UnderBar.
Jobbade först 7-14 sen åt jag lunch på stan med Andres, och han flyttar till STHLM idag :/
Kommer sakna dig, din bittra tröga sarkastiska jääävel!

Sen drog jag hem och tog bort svettlukten och mötte upp Mackan och Ke uppe vid gruvan, blev lite bärs. Sen hem till Macks morsa och drog några till, efter det drog vi till rådhusgården.
De gick före mig så hamnde det en grupp med människor före mig och när jag kommer upp och ska betala säger ledarmannen i gruppen; jag betalar för det här sällskapet jag, på vilket vakten tittar på mig och nickar in mig, tacktack gratis inträde.

Hängde runt och träffade folk, hånglade med någon 40-åring, Mackan berättade att han va bland de första som blev sponsrade av WeSC, haha, yes status på gatan. Han hade långt lockigt hår och uppsatt i hästsvans, haha. LÄCKERBIT!
Och så träffade man ju på den lilla färskingen, som man alltid träffar på. Blev visst lite blöta kyssar där å ;) haha, same story varje utgång.

Mötte upp kalitzki efteråt och drog till bussen för hemfärd.
Va lite slirigt påvägen hem från bussen, men kom hem helt och ren.
Vaknade 11 och insåg att jag började jobba om 3 timmar så de va ingen ide att sova vidare. Och de 3 timmarna har förvandlats till 1 timme. Måste styra upp migsjälv innan jobbet, see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0