Skit dag!

Fan, inatt har jag inte kunnat sova. Gick och la mig 11, vid 4 hade jag inte somnat ordentligt och skulle upp kl 6. Jävla skit nr 1.
Sen ringde kl plötsligt då hade jag somnat av och va så sjukt trött, tog på mig kläderna och drog till jobbet och där va allt bara så jävla drygt idag.
Och när man väl skulle gå hem så var det nå möte för vikarier, efter mötet visade det sig att det inte var någon nytt för mig att höra så det var helt värdelöst.
Sen nu kom jag hem och ringde den där jävla arbetsförmedlingen och ska påanmäla mig för att jag missade avstämningstiden, vafan har jag ett jobb kan de inte bara låta mig vara?! Jävla idioter.
Så då måste jag dit imorgon, på den dagen jag skulle sova ut och bara chilla, nejnej då måste man in till stan. BAH! Jävla skit igen.

Men på lördag är det piss and leave, då ska jag dit. Och hänga runt, kolla på pop,hårdrock och hiphop. OHYEAH! Kommer bli en bra kväll, mitt största problem kan ju va vad man ska ha på sig. Kommer gå runt med halva gareroben i handväskan.

Och förkyld är jag typ, jävla skit nr 2305. Men PEPPAR PEPPAR! Jag käkar panodil som om det vore plockgodis. Och försöker kurerar mig.

Men igår var jag, Malin och Hanna och åt middag på Etage, haha det va riktigt jävla soft! Och gott, jag glassade runt med alkoholfria drinkar, medans Malin och Hanna gick på det alkoholinnehållande alternativet.
Efter det drog vi till rådhusgården och mötte upp Hannas syrra och lite folk.
Men vid halv 11 fick det vara nog för miss Marys del. Sängen väntade. K-gårn väntade. Suck.

Men som sagt, på lördag. Då lever jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0