RÖJ!

Igår var jag ut med Rasmus och Jocke.
Vi käkade pizza här hemma med familjen, allt va frid och fröjd. Jag satt i min vanliga tee och hade långt ifrån bestämt mig för vad jag skulle ha på mig när vi skulle ut.
Systemet stänger 19 på fredagar, men de va lungt.. tills klockan visade sig vara 18.22.
Och jag fortfarande inte tagit tag i mig själv och kvällens outfit, så jag får kubba till mitt rum försöka få på mig nått som känns bra.
Halv sitter vi alla i bilen påväg till systemet, in där köpte lite vin och så.
Sen drog vi till en som hette Trovik, hängde runt där och drack vin och hade ett halvt öga på fotbollen.
Någonstans där blir det dimmigt för jag har ingen aning om vad klockan är när vi går därifrån, iaf så var det en vinflaska och lite trasiga glas senare, då beger vi oss till Engelskan.
Där hittar jag Karlsson OCH midnight oil - beds are burning. Jag kommer aldrig glömma den kvällen, vi sitter hemma hos dem, Karlsson kommer instörtande och säger att han hittat världens bästa dänga. Rockkille som Karlsson är tänker jag; detta kommer inte bli bra. CD:n in i datorn och DRUM DRUM DRUM går igång, vi lyssnade på den hela kvällen.
Det var verkligen back in the days.

Hänge runt på Engelskan, dricker lite öl. Träffar på Kroon som också är där på nått jävla vänster. 
Och Hiru var där, vi busringde till Tess men hon svarade inte, haha. Från min mobb så inte Hiru skulle få skäll haha.
Träffade även på IKEA, riktigt cute.

Idag har allting gått världigt lugnt och sakta. Var till ICA Maxi och köpte lite food, sen drog jag hem och la mig raklång i soffan och kunde inte röra mig. Så himla klen!
Sen kom Malin och Hanna över, så vi har setat och pratat lite strunt och gått egenom gårdagens händelser, de va också ute och struntade.

Nu har de precis dragit och jag sitter framför tv:n och tittar på Kate och Leopold, rätt ok. Min hjärna klarar typ inte av mer, inte idag iaf.

Men du ska veta att jag undra vad du gör just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0