Plantera Mera!

Idag jobbade jag mellan 8-12, helt ok.
Igår var vi på Harrys, fyfan. Det är verkligen ruttet, men hey de spelade buffalo soldier på lilla dansgolvet OCH reggaeremixen av No One, w-w-w-w-wicked!
Jag kom hem vid 3 somnade vid halv 4, fick upp 7.30 och cyklade till jobbet.
Efter jobbet blev det pastasallad på verandan, satt sjukt bra!
Sen drog jag och mamma och köpte lite blommor till verandan, och jag köpt en solros. Eller ja, en liten planta som ska bli en stor fin solros :) den har jag nu planerat tillsammans med min tomatplanta och min potatis, haha.
Nu ska jag bara komma ihåg att vattna dem varenda dag, det kommer bli min svåraste, att komma ihåg.

Det var det typ nu, ska ut och titta hur det går för mami.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0