Peace and Love -08

Eftersom att jag bara var där 1 dag och arrangemanget var i grannkommunen så fick jag inte riktigt den där festivalkänslan. Men visst, det var väl trevligt.
Jag hade kollat ut 8 band jag skulle se, jag såg hm.. 3 band var av 1 var inget jag hade tänkt att se.

Jag skulle se Veronica Maggio, men då regnade det så då var jag opepp.
Jag var iaf och såg Mustasch, jag och Mögel skulle se Prop Dylan, men han spelade inne på S2 och den scenen va så jävla kass så vi drog därifrån.
Sen spelade vi "fuck the dealer" och jävlar va bra jag är på att gissa kort! Fredrik fick rätt mycket stryk!
Efter vi hade spelat det där några vändor och killarna bjudit på ren smirnoff begav vi oss lite salongsberusad för att titta på DLK, konserten va faktiskt lyckad!
Dock tappade jag bort alla så jag va lite lost i  2 timmar, men när jag står som bäst där så kommer Nils, aka Kung Henry och hans vän Linus. Då blev jag lite happy och hängde med den ett tag :)
Sen vimsade jag runt och försökte hitta Jocke, jag måste erkänna att jag fick lite panik ett tag när jag inte hittade någon. Det var så mycket folk att när man tittade ut i folkmassorna kunde man typ inte fästa blicken. Så resultatet var att man inte såg någon!
Men jag träffade på Gustav som kramade om mig lite och sa att jag såg lite lost ut, haha.
Han och hans kvinnosällskap drog vidare ganska fort och min panik hade minskat lite faktiskt.

Helt otippat träffar jag på P's vän. Eller jag såg det nog som mitt sista rop på hjälp, så jag glider fram och frågar om inte han känner P, vilket han ju gör. Så vi tillsammans hittar på P, efter sisådär 412 samtal. Då hittar vi honom vid ett kaffestånd men en kaffe i handen och ser allmänt jävla nöjd ut.

Vi drog och tittade på Teddybears STHLM, de va sjukt grymma! Jag måste börja lyssna mer på dem, haha.
De hade folk uppklädda i kostym och jättestora teddybjörnshuvuden på scenen.
Aaah det var en cool konsert.

Mina planer var att jag skulle se Kapten Röd och Afasi och Filthy, men så blev icke fallet. Vi hamnade på rockklubb där något faluband skulle spela, de hade jättelångt hår och stod och svingade med det. Jag ska inte säga att jag blev djupt imponerad, men visst det är bra att folk gör saker de brinner för.
Jag fick iaf öl så jag tog det mest chill medans de andra stod och headbangade ikapp med bandet.
Efter det så var det dags att ta bussen hem, jag somnade och vaknar av att en kille framför mig typ pickar mig aaaashårt på axeln och när jag slår upp ögonen ser jag han framför mig med ett stort flin; lever du?!
Ja, jag levde.. Och ville bara att han skulle låta mig vara.

Kom hem tillslut, sov rätt oroligt på natten. Vaknade typ 8 och var svinpigg sen somnade jag om jag vaknade tillslut kl 14, haha. Det var sjukt skönt!
Jocke kom över på kvällen och vi åt kinamat, mmh! Jag har längtat sjukt länge efter det!
Sen såg mamma och jag bröllopsfixaren med J. Lo, kan va snudd på världens sämsta film.

Men i natt däremot har jag sovit som en liten gris, vaknade för ett tag sen, Och idag ska jag inte göra många knop, mitt första delmål är nu frukost.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0