Mellanlandar lite..

Nu är jag hemma och vänder en stund, jag va jui som sagt på arbetsförmedligen idag och uttryckte min ilska mot den stackars mannen som tog emot mig.
För det första är arbetsförmedlingen dumma i huvudet, så länge de inte betalar ut pengar till en, jag berättade att jag jobbade 85% nu i sommar, då gnäller de. De låter en inte vara förrens man jobbar 100% men vem fan vill anställa mig på 15% liksom? Ge mig lite pengar och va tyst.

Jag hann en vända på stan också, mycket rea överallt.
Köpte en gul virkad klännig på Gina, en blus på Vera och en tunn långärmad på H&M allt blev typ 200 spänn, haha. Det är så vi vill ha det.

Jag avundas alla som har semester i sommar, jag är så trött på att jobba. Kan iofs vara för att jag är förkyld och då har man ju knappt någon livslust.
Men iofs så behöver jag all cash jag kan få, om jag nu ska dra i augusti. Jag är jääävligt kluven till det, iofs har jag en sån här dag då jag lika gärna kan dra imorgon, haha. Vem vet hur jag känner imorgon..
För imorgon kanske blir en bättre dag, men lite piss and leave-festival i grannkommun. Kan bli bra, iofs känner jag mig sjukt opepp och inte alls sugen på att häva bärs.
Men det ska det göras, med kungarna från STHLM! Haha undra om Mögel är still alive efter de hårda dagarna han spenderat i vackra dalarna.

Jag måste komma ihåg att skriva ut den lilla fina artist-schemat, så jag vet vart jag ska befinna mig när det väl gäller.
Veronica Maggio är första stoppet iaf. Man kanske skulle ta och bli ett måndags-barn. För så här kan man ju fan inte hålla på.

Dagens låttips: Syster Sol - Vad sysslar vi med

Antal festivalbiljetter: 2 st
Antal jobbade dagar denna vecka: 5 st
Antal förväntansfulla sms: 0 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0