Hejhej, jag är en tjej på 21 jordsnurr!

ja, fy tusan igår va det födelsedag, vaknade på näset och fick ju god frukost.
försökte bli vän med alkomätaren så man fick åka hem någongång.
Väl hemma så drog jag över till Malin och hängde där en stund, sen kom Jocke hem och han skjutsade mig till stan.
Där mötte jag upp Mickan, Kickan och Hanna, vi käkade finmiddag på maestro. Där fick jag gratis tzatziki för jag fylle år haha, dom va roliga!
Efter maten drog vi hem till Hanna och drack ööööööl.
Utanför Hanna mötte vi upp Robba och Nisse, Nisse fyllde också år igår så vi spånade i om inte vi och våra mamis hade legat på BB samtidigt, vilket är rätt troligt.

Sen vankades det utgång, heeerliga harrys!
Där flög shotar och rosa drinkar kring mig igår tror jag!
Kvällen va helt ok, hängde runt lite på harrys träffade rätt mycket schysst folk.

Och jag va städad och kände att det här kommer bli en lugn kväll men sen kom man till harrys och ryktet om födelsedagsbarnet maria spreds sig som ett virus där inne, så vips! va man inte så städad längre, inte odräglig men lite sådär såsig.

blev kvar tills de tände lyset på harrys, haha tror aldrig det har hänt. fyfan, det kändes inte helt ok!

hämtade upp min cykel och färdmedel hem, och när jag kommer till järnvägsstationen träffar jag på en kille från hosjö helt blodig och han ba: åh får jag låna din telefon och ringa en polare?
jag blev typ lite rädd så jag lånade ut den, fick tillbaka den helt blodig, så jag har knappt vågat ta i den, men sen fick jag lov att hämta lite blött papper och göra rent den, det var äckligt. Dagens anteckningar: låna INTE ut mobben till blodiga män.

Sen kom jag hem runt 4, för vi statoil hittade jag Marcus Gåhlin och Tomas Lindgren så jag gick med dem en bit, sen  gjorde lite äggröra och hårdmacka och satt mig och chillade till typ 5, sen somnade jag :)

hallelujah bra födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0