hallelujah

Jag sitter hemma hos Jocke, jag, han och Erik käkade max för ett tag sen.
Sen har vi tittat på matrix och bara chillat.

Veckan innebär ledighet för mig, känns skönt.
Har bokat in en fika med Anna, det kommer bli wicked, kom fan inte ihåg förra gången jag träffade den kvinnan.
Sen ska jag även chila under midsommar och för er som har missat det fyller jag år den 21 juni, presenter är välkomnat.

När jag satt här som bäst vid datorn och hängde runt på facebook slängde Jocke fram en dvd-film åt mig. I en nanosekund vart jag arg och en aningens rädd sen går det upp för mig vad det är för film, det är filmen som förtjärnar en andra placering på listan över världens bästa filmer, dirty dancing kommer etta, sen kommer den underbara, den hjärtgripande och den tårframkallade filmen bodyguard!!

Jag ska hem och sen den! I lööv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0