GRATTIS

YES! Idag fyller jag hela 21 år, jag fick smörgåstårta och rosa bubbledricka av mamma till brunch.
Igår, midsommarafton, va vi knök hela bunten, MEN kul hade vi!
Min kamera gick som en jävla vandringspokal och det blev väl ungefär 300 bilder tagna, haha. Dessa bilder kommer upp lite senare.

Ikväll äre ba på't igen! Det styrs nog lite bärs nere vid udden och kanske lite brännboll.
Kan bli en midsommar med en 3 dagars, i torsdags när jag slutade jobba så drog jag över till malin vid kvart över 9 och skulle chilla lite, jag typ kröp hem runt halv 2 och började jobba 8 igår morse, gick helt ok!

Nu ska jag styra upp mig själv lite, vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS GRATTIS ha en underbar födelsedag :)

2008-06-21 @ 15:53:57
URL: http://barbiesara.blogg.se/
Postat av: J-dawg

grattis i efterskott :)

2008-06-24 @ 22:28:03
URL: http://oaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0