Godmorgon 19 juni!

Idag tror jag någon jag känner fyller år, men helt ärligt så kommer jag inte på det. Så är det du? hola! så får du ett grattis.
Jag bojkottade fotbollen igår och drack te i bra sällskap istället.
Men ryktet går ju att Sverige förlorade igår, men man måste komma ihåg att det bara är en lek och i slutändan handlar det inte om vem som vinner utan att man har kul - a la lågstadiet-style.

Det var längesen jag jobbade nu, hm.. kanske helgen. Iaf så ska jag jobba idag, och imorgon den stora dagen midsommarafton, ge mig FETT med OB! Och jag ska ha blommor i håret så tanterna och gubbarna blir glada :)
Sen drar jag mig ut till sommarstället och avnjuter god mat och gott sällskap, och sen vaknar jag upp till lördag och MIN FÖDELSEDAG! Jag kämpar rätt hårt för att det ska känns spännande som när man fyllde 10, men helt ärligt så känns det som vilken dag som helst, eller ja förrutom att på lördag är det bara 9 år kvar till 30. yeey..

Nu ska jag göra brunch, omelett är min bästa mat just nu, det är så jääävla gott!!
Vi ses sen då!

Love Maary!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0