Boooring

Ja, det enda jag gör är att jobbar så det är typ det min extremt spännande blogg handlar om.
Idag jobbade jag 7.30-15. Va som en zombie när jag gick upp, åt typ 2 cornflakes sen hoppade jag upp på cyklen. Jag kom till jobbet 1 minut innan jag började, lite lagom sådär.
Sen fyllde en gubbe år idag, så vi fick tårta. Det var mysigt. Sen frågad en gubbe om jag ville ha en puss, jag tackade artigt nej och efter ett tag pickade han lite på mig och sa; - du tror inte vi kan försvinna härifrån?
Jag skrattade endast åt det oanständiga förslaget, gubben satt mest och fnittrade.

Sen har jag duktigt nog klippt gräset och insett att jag almost längtar tills man får bo i hus. Det är så sjukt mysigt!
Men den dagen den sorgen, och undra vart det lilla huset ligger. Isa har ju precis köpt hus, inflyttningsfest är på G :)

Nu ska jag och mamma cykla till affärn.

Love Mary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0