Yo

Igår var jag och mamma på IKEA och Valbo Köpcentrum, jag shoppade en del inför USA!!
Lite bra att ha saker, och lite saker för att de va så fina och billiga, haha (brukar oftast va så)
Men jag köpte en jättefin klännig på JC, som jag tänkte jag skulle ha om man ska iväg på middag eller barnkalas :) Blir ju sånt också nu framöver.

En nessisär, en rosa på H&M, dock tänkte jag köpa lite smått och gott att stoppa i den, men sånt hittade jag inget. Eller inte förrens jag kom till apoteket och köpte lite parfymfritt schampoo, jag bunkrade upp haha, det där med USA och parfymfritt låter oroväckande så jag tar det säkra före det osäkra.

Och nu har jag ringt till vårdcentralen för att förnya lite recept på det enda och det andra.
Jag gillar inte att ha atopiskt ekesem, jag får eksem om jag är nervös, så hör och häpna - jag har eksem nu haha! dom börjar komma..
Mamma tittade på mig igår och frågade om jag va nervös, jag förstod inte vad hon menade sen pekade hon på mina armväck, haha här går inte att gömma nått.

Jag är även gjort en liten hög med "saker-jag-ska-ha-i-usa" haha, jag ser fram emot det så sjuuuuukt mycket!
Men se fram emot nummer 1 är endå Uppsala, haha. Ett tjat om det men det kommer bli bra!
Eller så är det bara för att jag jobbar och jobbar och lever mitt primitiva liv och har det som mitt lilla ljus i tunneln. Eller nått sånt där.
För idag är det jobb igen. Torsdag - och fredagkväll, lördag - heldag och söndagkväll. Så nu vet ni vart ni har mig.


Forget - sounds good, forgive - I'm not sure I could.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0