What happens in Vegas



Den här filmen har vi sett ikväll, den va förutsägbar men söt.
Ashton och Cameron är båda två snygga människor, så man njuter bara av deras fejjor.

USA-mamma, som jag kallar henne nu, har mailat igen och jag ska prata med hennes man på söndag.
Det kommer bli sjukt spännande och den här gången ska jag vara mer förberedd.
Men hon sa ju att min engelska va bra så haha, man kan ju pusta lite iaf.
Jag tror jag kommer trivas att bo i ett samhälle, men endå så nära storstan. Tror man tröttnar på att bo mitt i smeten, man behöver nog distans till det och att bo lite utanför är nog roligare för barnen och man kan styra parkhäng :)
Jag ser verkligen fram emot detta och jag tror det kommer bli riktigt bra!

Imorgon jobbar jag 7.30-21. Helt ok.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns nog ingen skådis jag avskyr mer än Ashton.. Han kan verkligen bara spela en roll öht..

2008-07-14 @ 07:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0