VI PEPPAR!

YEES! vi peppar stenhårt med ynka 30 dagar kvar.
Idag var jag på rusta och köpte en 2-manna-tält till årets upplaga av URF! Och ja, det är en liten inbjudan till mig och mitt lilla camp! Och jag har köpt en jättefin solstol, den är turkos med blommor på haha.

Det är faktiskt galet hur mycket jag längtar, och så mycket folk jag längtar efter att få träffa!
Men snart ses vi :)

Jag fick sluta en timme tidigare idag, Carro och jag har bytt nån dag så på nått vänster så behövde hon jobba en timme för mig, jaja tänkte jag. Jag fick ju sluta tidigare idag, så jag va nöjd!
Och imorgon är jag ledig, vad gör vi av den dagen då? Hm..
Något förslag? Är du hemma och vill hitta på nått? Hör av dig!



Åh va jag saknar min välorganiserade garderon i örebro, där hade man full koll.
När jag flyttar nästa gång äre walking-closet som gället, hoppas jag flyttar ihop med någon rik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0