Värmebölja och bloggtorka

VÄRME! härliga värme, jag har stekt hela helgen, för yees - jag har vart ledig!
Jag va ut i fredags, på rådhusgården. Koskenkorva makes my world spinn!

Jag träffade på Malin, Hanna, Martina och Linnea i kålgårn, där avnjöt vi oootroligt god Tzatsiki-mat. Sen drack vi lite bärs, dom försvann fortfare än kvickt, så vi drog hem till Martina och drack rödvin.
Vi chillade och lyssnade på bästa mannen -Jack Johnson.

Sen vid 11 drog vi oss till Rådis och drack mer öl.
Jag träffade på Michipichi-pokemon, hängde där en stund och sen skulle de på Etage, så jag hängde med med vek av och tog bussen hem.

På lördagen vaknade jag med en härlig andedräkt. Väckte Erik och drog ut till sommarstället.
Eftermiddagen spenderades med att steka mig själv och dricka öl, även sommarens första dopp blev av.
På kvällen åt vi langos.

Jag träffade på ett par holländare, dom va asroliga! och nykterister så hon visade mig att hon bara drack persika och ananas-jucie och dom va jätteemot tatueringar med tyckte av min på axeln va det finaste de sett, haha

Sen har pappa tyo lovat mig och min lillebror en båt! Dock till nästa sommar, och för mig blir det kanske t.o.m sommaren efter det, men hur som haver så en båt och då jävlar blire till att åka wakeboard :) BIG SMILE!

Sen peppar vi tills nästa onsdag. Helt klart!

Dags för jobb, igen. 10 dagar i rad. Go Mary!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0