Världens bästa dotter 2008

Jag skulle vara så duktig och klippa gräsmattan idag.
Jag var ensam hemma, men jag krånglade fram gräsklipparen, tog på mig fulskorna och gick ut. För det första fick jag inte igång gräsklipparn, försökte med ALLT. Slutade med att jag ringde till min lillebror, då var han påväg hem så han fick hjälpa mig att få igång den.
När han hade gjort det drog han och badade med sina vänner, och jag satte igång att klippa.
Då ser jag att det sprutar bensin från bensinkorken, wtf?! Jag stängder av och försöker vrida till locket liten, då får jag massa bensin på händerna. Jag startar gräsklipparna igen, japp denna gång lyckades jag, och ska börjar klippa igen. NÄ men vad händer då?!?!
Jo då går ena hjulet av, haha. Och inte får jag dit det igen, så nu står gräsklipparn där på gräset och ser dum ut. Och det kan den fortsätta med, för jag hatar den.

Nu ska jag se på american pie och hoppas på att mitt nya american-life kommer bli så där. 27 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha du kan det där med att klippa gräs du ;)

2008-07-30 @ 01:33:11
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0