Vafaaaasen!

Jag måste börja mitt inlägg med denna roliga reklam! ooh, ja. Jag skrattar högt åt den!




Sen idag, när jag kollade min "seriösa" mail, som inte har adressen vars namn är en gammal porrfilm från 80-talet. Hi There Mary!
Iaf, så hade jag 2 mail i inkorgen, undra va det är för mail.
JO!
Det var från 2 st familjer som va intresserade av mig och ville ha en telefonintervju med mig, ohmylord! Det känner jag mig inte beredd på, men nu är det fan igång.
Idag fick jag även hem min "handbok" 511 sidor med tråkig information på engelska, som jag borde sätta mig och läsa egenom.
Men först ska jag vattna mina små plantor.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, men den är så otroligt härlig! Skrattar åt den än. :)

Kram.

2008-07-04 @ 15:37:24
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Nicole

Den reklamen var kul första ggn. Men de har visat den en aning för mkt på TV nu, känns det som. Så är lite uttjatad nu =P

2008-07-04 @ 15:39:46
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0