Spontansupning at Jansson's!

Yes, det blev ett jäävla ståhej! Klunka bärs och lyssnade på techno, haha. Kan va den värsta musik, typ den där lilla fågel-låten, men INGET toppar bag in box låten. Boten Anna är sjukt bra jämfört.

Sen drog vi till etarre, jag stod på gästlistan och kom in gratis :P hehe, lyxlivet falun-style!
Så träffade jag på Gunvenören och sa att jag va kär i hans kusin, haha. Johan, han ääär den snyggaste jag sett!
Andy berättade att han jobbade på båten fortfarande men skulle på Uppsala, nöjd Maaary!!

Sen körde han lite låtar, bonus på kortet kan va den bääästa.
Det var en heerlig kväll, mycket lyckad!
Hängde runt med massa hosjöbor, oh som om det vore back in the days.

Sen hakade jag på Flum och hans taxi hem, vi drog till Soliden och drack mer öl, jag cyklade glatt hem kl 5 och slog ett öga på mitt schema bara för att få se hur skönt jag kunde sova ut imorgon, till min FÖRVÅNING så började jag inte alls jobba 14, utan 07.00!! om ungefär 1 timme skulle jag behöva gå upp, jag kunde inte somna för allt snurra. Men sen slutade det med att jag somnade och vaknade av att min lillebror väcker mig och frågar om jag ska gå till jobbet eller, haha. Då var kl halv 8, så det var bara att tokrace:a till jobbet.
Jag har vart så sjukt dålig hela dagen och nu är jag ett vrak!

Så ikväll ska jag bara soooooova och inte tänka på att jag inte är påväg till Öland som alla andra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0