Sämsta dagen!

Ja, det var sämsta jobb-dagen på länge!
Jag jobbade med en tjej som inte jobbat med oss förrut.
Visst, det är svårt att ta tag i saker när man är ny och så, men istället för att sätta sig ner och bara glo kan man ju komma och fråga om det är någonting man kan göra.
Hon va så jävla oengagerad så jag har slitit som ett djur idag. OCH OCH OCH tillråga på allt så fick jag lov att jobba över 30 min för hon ville inte vara den som gick sist, buuu skitdag.

Jag vill att den här veckan ska ta slut fort. Jag orkar inte jobba. Det var så skönt att bara vara, typ jag tror det kallas semester. Åh skulle vara underbart!

Jag vet att det är dumt, men du får mig att le.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhhh fy hatar sådana människor. och dom kan inte gå på larmen heller och bara höra vad pensionärerna vill. det är sååå störande!

2008-07-30 @ 01:14:20
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0