Öland Roots

Ni som sitter på Öland nu, gotta er! Här sitter jag, utan festival och det regnar.
Jag har tagit åt mig allt jobb jag kan få tag på.
Jag hade tänkt att göra massa saker idag innan jobbet, men äh. Det skiter jag i och softar STENHÅRT istället.



Tänk va annorlunda livet kan se ut, efter vilka val du gör.
För ett 1 år sen, då skulle jag bo i Örebro, jag skulle ta revansch och slå mig ner där. Det skulle bli min stad, en gång för alla. Idag sitter jag hemma i mitt flickrum, i Falun, och drömmer om USA.
Jag är nöjd med mitt val, jag är nöjd att jag lämnade Örebro. Jag hade nog aldrig kunnat få ro där.
Men det var en tid i mitt liv, och allt var så självklart då.

Idag har jag pratat aupair-prat med Hanna, hon ska också åka. Jag hoppas att det går som jag vill, och att hon då också hamnar i New York.

Regnet piskar ner. Tur att jag inte behöver bry mig om att det inte är fint väder för jag har semester och baaara vill dra och glassa på stranden. Kgårn - då behöver man inte ens fundera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0