Mcdonken

Haha, igår va jag och mich glassigt nog och fikade på donken, blir så när Falun inte vill erbjuda något kvällsöppet fik. Men det var mycket action på donken en onsdagskväll. Fylla och bråk! haha Falun by night - fylla och fight som vi brukar säga.

Iaf så var det mycket trevligt att träffa på lilla Mich igen, dock var det ett tag sen. Men jag låter dig hållas vaa!
Vi diskuterade högt och lågt om allt möjligt.
Mycket trevligt var det!

Vänskap behöver underhåll, men intensivt underhåll klarar jag nog inte av. Det är inte min grej, för mig är det här och nu, jag förväntar mig att när vi ses är det som att det var igår vi sågs.
Men viss vänskap kanske man växer ifrån, man kanske har försökt, men du har ditt och jag har mitt. På gott och ont..

Jag är förövrigt helt insnöad på Leona Lewis. Vilken kvinna!

  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0