Mary goes Gunde!

Jag var så dålig imorse när jag vaknade, hostade ur mig lungorna typ. Tyckte mest synd om mig själv i hela världen, så jag bestämde mig för att inte gå upp. Utan jag la mig och läste min nyinköpta bok, köpte den på ICA Maxi igår när jag och mamma va där haha. Joshilyn Jackson - Visst finns det gudar i Alabama. Den kostade 39 spänn, så hoppas den är bra så att jag kan kategorisera den som ett kap!

När jag drog upp rullgardien strålade solen varmt på mig, jag blev lite glad. Så jag drog på mig mjukisarna och bestämde mig för att gå ut och gå lite, precis innan jag skulle till att öppna dörren ut, ser jag vid dörrkanten - mammas gåstavar. Geek or Not. Det var frågan, kan ha varat en nanosekund, men sen bestämde jag mig för att ta stavarna - jag kände mig som Gunde Svan, jävlar va jag stakade iväg. Nu skulle Anna Skipper se mig tänkte jag.
Var faktiskt rätt skönt att gå med dem, jag är trött mina armar nu så det lär ju ha gett lite iaf.

16.00 ska jag inbefinna mig på jobbet, för ett härligt arbetspass. Dock är det bara fram till 20.30 så jag ska inte klaga så mycket. Imorgon jobbar jag dock förmiddag, rätt skönt endå. 8-14 lär ju va drömtiden!

Ps. Ganska cute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0