Lilla söta fröken Ur!

Yes, idag köpte jag en klocka, har inte ägt en klocka på säkert 10 år. Men idag, är en historisk dag. Nu äger tiden mig igen. Kan även detta vara ett steg mot vuxenvärlden?

Jag köpte även ett armband idag, ooh det är sjukt pop! det är lila stenar på det. Och det är fint :)
Sen köpte jag öl till ikväll, för ikväll vankas det nog utgång. Äääven om regnet står som spön i backen,
vilket leder mig in på min undran;

- Kommer ni ihåg det där rebus programmet som gick på, kanske 4:an, där var 3 spelare som skulle gissa rebusar?
Åh va jag gillade det programmet, någon som kommer ihåg va det hette?

Det finns lite olika alternativ till kvällen, men jag är pepp på det mesta :)
Men man kanske slutar på rådhusgården, men regnar det så kanske man inte direkt vill stutsa runt i regnställ, men kan va ett alternativ.
även dricka te, just so you know.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0