Lediga härliga dag!

Yepp, idag är det soft sen, ska vi se, jobbar jag konstant tills jag dör typ.
Men det ger klirr i kassan, och ju mer det klirrar där desto mer kan jag shoppa i USA.

Och ja, det behövs nämnas lite om det tror jag.
Det är där veliga fröken Carlsson kommer in i bilden, åka, inte åka. Stanna, inte stanna. Vad gör jag? Jag var bestämd.
Men idag är en bra dag, idag kanske jag fått höra nått som gör att jag känner att jag kan åka, utan att behöva titta tillbaka. Kanske idag var finalen liksom, det som behövdes för att inse. Inse att jag nog inte lämnar nått..


Sen undra jag hur många människor det tar att förstöra en festival?
Det är uppe i 3 st nu.
Men det finns en, en jävligt YO i goftrutigt.
Har du någonsin velat gjort nått för mig, så gör det nu och dyk inte upp.

Bortsett från det där så är det 29 dagar kvar jag peppar, dom peppar!
Efter den här ruttna sommaren hoppas vi på strålande sol, som förra året :)
Jag kommer glassa runt i CAMP MAARY i mitt 2 manna-tält, det kommer bli som en dubbelsäng, fast på marken.
Men som sagt, jag och migsjälv i mitt 2 manna-tält, se det som en inbjudan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0