La-la-la-la-life is wonderful!

Jepp, ungefär 1 månad kvar då.
Idag fick jag alla papper om visum. Det va inte några papper att fylla i, jag blev helt vimmelkantig. Men det är väl bara att sätta sig ner i lugn och ro och börjar fylla i det, eller så väntar jag  tills mamma kommer hem haha.

Ikväll spelar Kalle Baah och Governor Andy på etage. Jag funderar på att dra dit, iofs är jag inte så pepp på att gå ut.
Men det får visa sig, MEN på lördag är det tänkt att vi ska ut och roa oss.

Igår var med med Hanna, vi åkte till torsång och fikade. Vi satt där ungefär 2 timmar och idag har jag ont i min axlar!
Vi håller tummarna för att Hanna också hamnar i närheten av NY :)

Igår mailade jag en tjej som bor relativit nära mig och idag fick jag svar, hon lät jättesnäll! Så hoppas man kan börja hänga med henne :)

Idag är det jobb, som vanligt, imorgon kanske jag ska jobba hela dagen för det finns inge folk..
Men jag ska kanske bli beordrad arbete = mer betalt!

15 dagar kvar till UPPSALA
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0