Jag är en stark människa!

Idag jobbade jag min sista dag med Sheyma sen drar hon tillbaka till London, lycka till dude!!
Iaf så vad vi sjukt sega idag, och gjorde allt i sjukt slowmotion.
Hon slutade kl 14 och jag 15, när kl slog 14.58 och jag var påväg att byta om kommer en personal från en annan avdelning och frågar om jag vill jobba där ikväll. Jag kollar vääääldigt tveksamt på henne, då kollar hon på mig med hungögon och säger att det inte finns någon annan, i typ hela världen, att ringa.
Så kom Lisa som skulle byta av mig, så hon fick gå till den avdelning och jag var kvar på min.
Hallelujah 7-20!!
Jag ville verkligen säga nej, men å andra sidan känns det så dumt att lämna de andra i sticket, hon kunde ju inte jobba själv...
Jag hoppas på fetingen-lönen, men som underbetalt vårdbiträde kan jag nog se i stjärnorna efter den.
Och inte nog med detta så mycket jag agera hemtjänst här hemma med, min lillebror är totalt efterbliven när det gäller att föda sig själv och hålla hushållet rullande.

Mamma - KOM HEM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0