Hi there mary!

YES! Idag har jag jobbat, som vanligt, mitt exotiska liv!
Men på onsdag är jag ledig = familjedag! vi ska typ till furuvik, hehe. Kommer bli grymt!

Men jävlar va mycket det är att fixa innan, internationellt körkort, det är nått projekt, växla pengar, visum, you know it. Men om 6 veckor smäller det, så det blir ett par intensiva veckor, men en touch av jobb, har tagit åt mig allt jag kommer över så jag kommer casha ut feeett, not! heja äldrevården!
Jag ser så mycket fram emot det!

Dock känner jag mig lite ledsen för att jag kanske har sårat en person, eller jag kanske har sårat mig själv. Vad vet jag vad han känner, jag vet iaf att jag inte ångrade att jag träffade han, en jättebra människor och jag tycker om honom mycket :) men det ,på nått sätt, känns bra att vi knappt hörs. Skulle bara göra mer ont och det finns inte i min värld nu.

Igår fick jag ett nytt minneskort av min bror till min kamera! 8 GB!! Helt wiicked, så jäävla schysst och jag är så tacksam, för jag ska ta så mycket kort i USA. Håll koll på min blogg

Cred till alla som läser min blogg, håll er uppdaterade!!

Kommentarer
Postat av: Malin Lundqvist

eey, Maria ! Du får berätta hur det var i Furuvik sen för vi ska dit på torsdag :) hihi. Jag hoppas att det är värt pengarna ;) Att titta på djur kan ju aldrig vara fel.haha..





2008-07-15 @ 16:31:50
Postat av: S på Slaggen

tjena mittbena! hur gåre med luggen? är sugen på en själv jag :)

2008-07-15 @ 18:44:51
URL: http://mittlivsomsofia.blogspot.com
Postat av: m

2008-07-15 @ 20:14:20
Postat av: m

men jag vet! så jävla het! :p

2008-07-15 @ 20:14:54
URL: http://soomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0