HERREGUD jag hittade han!

Ja, jag hittade den 40-åriga mannen som tvångshånglade med mig på förra klubb Underbar! Hoppas INTE han är där imorgon, han va läskig. Dock kunde jag inte lägga upp det kortet här, men ska försöka fixa det så ni får se han, haha not such a hottie om jag säger så.

---------------------------------------------------------------------

Jaha, och det jag fick veta det, varför hade det en så bra förklaring? Sån där bra som man liksom sitter och ler dumt för sig själv. Sådär så man nästintill pustar ut och tänker, ja Maria, jag sa ju att det inte var så... fast man hela tiden gått och trott det värsta.
Men nu är det bra igen, fast endå dåligt. Fan, jag har det svårt nu känns det som. Dagens i-landsproblem, kan va.

Idag har jag och resten av klanen Carlsson golfat vid slussen, jag kom 2:a av 4:a möjliga. Mamma och pappa kom på delat förlorar-plats.
Erik vann, den djääävulen.
Förresten så har jag rakat av Erik allt hår idag, det blev KING! Han blev sjukt snygg och jag är väldigt nöjd med min insats! Så sådär kommer han få ha ett tag nu :) Jag ska försöka hota Eriks polare Alex att också klippa sig sådär!

Imorgon ska jag och grilla hos Tess, kommer bli finfint!
Sen är det ju klubb UnderBar på Rådis, kan bli riktigt bra! Jag peppar.

Nu tänkte jag faktiskt lägga mig och påbörja en av min ICA Maxi-böcker, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0