HELT SJUUUUKT!

Jag måste berättade om en sjuk händelse; den utspelar sig för några dagarna sen, t.o.m kanske en vecka.
Jag sitter i min godan ro och googlar aupair, får upp massa bilder men även frågan menade du; au pair? visst tänkte jag, det menade jag väl. så kommer det upp mer bilder på glada barn och perfekta familjer men,

men där bland alla barn och djävulskap kommer det upp en bild på en snygg kille, och inte bara en snygg kille utan en snygg kille jag känner igen!!
Jag klickar på en bild och kommer in på hans backpacker-sida. Det står att han har funderat på att åka som au pair, därav att hand bild kom upp när jag sökte på den ordet.
Tankarna far genom huvudet, vart har jag sett han?

Är han känd?!


nej, känd är han inte.
Och då kommer jag på det;

Han va på URF förra året!!
Jag ser på hans sida att hans mail, då har jag 2 val;

- antingen så funderar jag resten av livet vart jag kan ha sett han
- jag mailar honom ett galet mail och kanske får rykte om en sjuk stalker

jag väljer alternativ nr 2 och skickar iväg ett mail som jag i lite försiktigt försöker berätta att jag känner igen han och sådär. Dagarna går, men idag när jag tittade mailen, hade han svarat! haha

Skam den som ger sig, och jag fick mitt svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0