Frisörernas förbannelse!!

Vem ska man gå till för att bli nöjd egentligen?
Eller är det jag som är så jävla kass på att förklarar hur jag vill ha det?

Ja, jag är nyklippt. Jag har någon form av konstig hel/sne-lugg.
Hur många av er tar fram saxen när ni kommer hem och rättar till det man inte vågade säga hos frissan?
Det var iaf det första jag gjorde nu när jag kom hem, klippte till en sak i luggen som såg helt knäppt ut!
Kommer väl ta ett halvår innan jag klipper mig igen, så då hinner det växa ut så pass mycket att jag igen måste försöka förklara hur jag vill ha det. Men jag vägrar gå till frissan igen om 6 veckor, frissan och diktorn är nått jag håller mig borta från så länge det går.

Idag går jag på min helvetes rad på jobbet, den här veckan jobbar jag varje dag utom onsdag, men jag jobbar dubbelt på lördag. Sen nästa veckan är jag inte ledig en dag, OCH jobbar dubbelt på lördagen.
Så mary lowlife.
Men ja, kanske lika bra att vara på jobbet, då har man ju några att umgås med iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0