Att jag ens fick godkänt!

Ja, hur fan fick jag godkänt i datakunskap?
Jag kan logga in på whoa, msn och hotmail, INGE mer typ.
Och min blogg, jag fick tips om en sida så jag var in där och tittade, men inte ens då förstod jag.
Hur ska jag kunna ta över bloggvärlden om min blogg ser ut såhär?!

Jag är arg!

Btw, idag ska en USA-mamma ringa till mig och prata lite med mig.
Det kommer bli spännande, de bor 30 min från New York - MANHATTAN!
Och de verkar vara en jättemysig familj, med 2 tjejer på 3 och 5 år, haha det blir ett himla kutande då!

Nu ska jag funderade på om det är nått mer jag ska skriva på min fusklapp, haha

Hej då så länge / Maria med den mest opersonliga bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0