ÄRU GAME?!

Reppade ju rådhusgården igår och UnderBar!

Men det började med lite pizza på american take away, första gången jag åt pizza där. Va ganska gott faktiskt!
Sen drog vi hem till Sofia och knäppte lite bärs, satt där tills typ halv 11, då drog vi och kollade in Rådis, det spöregnade. Det var sjukt lite folk, så jag drog till Banken och hängde runt med mam och pap, som var där med pappas jobb. Mamma och jag styrde lite White Russian, kan va mammas nya favvodrink.

Sen blev det någon öl innan jag drog till Rådis igen, påvägen dit träffar jag nån dude som visade schyssta kort på hans förra tjej, hon va sjukt cute och han va stolt! Även lite stolt över sina 2 bärs han hade stoppat i brallan och skulle ha med in på Rådis. Men han lyckades fan!

Tror fan jag drog själv till Rådis, de andra drog till Harrys. Så jag hittade på Sofia Lundborg, hängde med henne ett tag sen så träffade jag på Markus och hans polare, fuldansades vid ett par brudar.
Sen blev det lite softade på bänkarna, jag fick en fin bloooomma. haha, den står här brevid mig nu. Bland det första jag såg när jag vaknade, alla fina blomma hemma är ett måste.

Morsan och farsan ringde vid typ kvart i 2 och vi fixa en taxi hem!
Så skönt att inte åka buss, sanslöööst!

Kvällen va killin' men som sagt, så nu får det väntas ett tag innan Mary svingar sina lurviga ute i falustad igen!
Jag reppar inför URF - 32 dagar kvar! Och jag får inte glömma vattenkokare, haha

Nu ska jag sova mer, är sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0