Är detta en prövning?

Ja, är de det. Jag var bestämd. Jag var pepp.
Så vad är nu det här? En prövning? Ett hinder? Eller är det bara såhär det skulle bli?
Kanske jag inte ska lägga så mycket engeri på att försöka förstå?
Eller ska jag bara slå bort tanken och fortsätta i, vad som nu är, rätt riktning?

Enda stunden är si, andra så.
Det är sjukt svårt.
Hanna är iaf pepp, det är sjukt bra!

Annars har dagen mest handlat om jobb, var ute och gick idag igen - i ren tristress. Ingenting att göra, med ingen. Det är typ jag och inga som hänger på dagarna.
Läser mycket nu, snart läst klart boken, TUR att jag köpte 3 för 2 på ICA Maxi, haha. Iallfall om det ska fortsätta såhär, TUR nr 2 så var ju böckerna billiga, så det kostar ju inte många kronor att ligga här hemma och mögla.
Jag vet, sjukt pepp idag. På allting. Gjorde iaf nyss matlåda. Det är lite vuxenpoäng.
Men nu måste jag nog fortsätta läsa min bok, för att få se om den sjuka baptistfamiljen i Alabama tänker skjuta Lena's pojkvän om han kommer på besök.
Det återstår att se.

Så jävla insnöad på Sara Bareilles.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Haha, inte direkt granne men :)

2008-07-02 @ 21:28:09
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0