A world heritage

Jag tittade ju klart på PS. I love you. Den va bra, den va söt. Mysig.
Jag gillar egentligen inte den kvinnliga skådespelaren, men hon gjorde den rollen bra.

Idag har jag vart ledig och då tog jag mig ner på stan, för att hämta ut mina grejer på apoteket. Tråkiga saker för 450 spänn. Men smakar det så kostar det. Och mina värktabletter för lingonveckan var dubbelt så starka som de förra jag hade, haha så nu jävlar blire soft.
Sen var jag till turistbyrån och gruvan för att hämta lite inforamtion om falun och gruvan.
Tack Mich
för den utomordentliga idéen!

Solen har gassat hela dagen så det känns som att jag fått solsting typ, mitt huvud är så tungt och jag fryser. Kanske är det allt jobbande som tar ut sin rätt nu, jag är faktiskt väldigt trött nuförtiden.
Jag vet, jag jobbar sjukt mycket. Helst jämt. Men det blir ju pengar, man får tänka så. Ta en panodil, sen iväg.
Nästa vecka går jag in på en helvetesvecka, jobbar 10 dagar isträck. Dock har jag valt det själv. Men efter det så är det ledighet och festival. Sen efter det jobbar jag bara några strödagar innan jag åker.

Nu ska jag börja att se den svenska omtalade filmen kocken.
Jag känner mig helt slut. Sådär lullig, och som att man går på moln. Kanske börjar bli sjuk trots allt.

På fredag, kommer nog bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0