36 dagar kvar!

Sen så, står vi där med våra solstolar, sovsäckar och bärs! Jag kommer ägna min första tid åt att kolla på de andra som sätter upp sina värdelösa tält, för att sen smila in mig hos dom :) hehee
Iofs väntar jag fortfarande förväntansfullt på mitt pippitält, haha! det vore cute!

Ooh, pratade just med Vera, Daldansen 24-27:e juli och jag är ledig hela helgen, så då kan de va så att det styrs fest!
Återstår och se :) vill du följa?

Jag hade ställt kl på 7.20 imorse, så kom mamma in 7.10 och väckte mig, hela min morgon var förstörd! mina extra 10 min var helt borta! men jag låg kvar i sängen, slängde mig lite över sängkanten och fick igång morgonpasset på P3 och när hon på radion sa att kl va 7.30 fick jag faktiskt lov att gå upp. Drog på mig lite kläder och hoppade på cyklen.

Det bästa kan va att jobba 8-14 som jag gjort idag, perfekt tid! får sova lite, och komma hem innan det är sena kvällen.
nu ska jag läsa min konstiga bok lite, vi ses!



Kommentarer
Postat av: J-dawg

den som ändå fick sova till 07.10 :(

2008-07-02 @ 23:02:09
URL: http://oaaaaaa.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0