yo

jag vet, uppdatering har inte varit ett faktum förrens nu. nu sitter jag i våran, snart föredetta lägenhet, det ekar för den är nästan helt tom. i helgen ska vi flytta alla saker.

jag har även fått förlängt på jobbet till slutet av mars, sjukt betryggande! så nu ska vi börja spara till att köpa vår fina soffa vi vart och tittat på.

jag sitter och skriver på jockes minidator så det är skitsvårt att få allt rätt.

på tisdagmorgon åker jag till falun. och ungefär så här ser mitt schema ut;

23 - åka hem till falun, på morgonen
24 - jobba 14-21
25 - jobba 16-20
26 - jobba 14-20, hämta jocke på stationen
27 - åka till fjällen
02 - hem från fjällen till falun
03 - åka till stockholm, tidigt. flytta till nya lägenheten. äta middag allihopa.
04-06 - packa upp alla 45693349 flyttkartonger
07 - börja jobba.

nu vet du mitt schema, vill du hänga så är det bara att boka in en tid. jag har fullt upp med att hinna andas.
om någon vecka har jag och jocke vart IHOP i typ 5 månader. tiden går så sjukt fort.

i nya lägenheten ska vi fixa trådlöst, så 2009 kommer absolut bli ett mer bloggande år. med bilder på alla coola grejer jag ska fixa till lägenheten. jag har asmånga wiiicked bra ideer!

smell you later.


Kommentarer
Postat av: Mia

YO!

Jobbar 7-14 på julafton och 16-21 på juldagen =) såg att du också jobbade kväll då, hope to see you soooon! ska träffa annich på tisdag, ring om du vill hänka! Puss

2008-12-21 @ 22:16:43
Postat av: Sofia

God Jul och gott nytt år(:

2008-12-22 @ 16:49:53
URL: http://misssufia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0