Vi har ingenting att förlora..

Igår var jag, Malin, Henke och Anna på etarre. Fyfan, det är så sjukt ruttet, och techno. Vafan måste vart nån jävla euro-techno kväll för musik va så jävla sämst!
Och det regnade ut så man fick lov att hålla sig inne och skaka runt till dåliga uppumpade version av schlager-hits.
Men det va lite kändisar ute, så de va ju trevligt.
Drack mest cider hela kvällen, men de vart fan sluddrigt. Jag skyller på allt jobbande.

Mest fett att nattbussen går nu, fast det är sommar. Så vi styrde lite donken och sen 2.15 bussen hem.
20 svenska riksdaler för att få komma hem!
Jag kom hem vid 3, somnade vid 5, racklade runt här hemma och styrde lite yoghurt.
Du va en ganska bra anledning att hålla sig vaken, haha.
3 dagar kvar.

Jag är helt såld på Coldplay - Viva La Vida.


Vi har ingenting att förlora
Och jag vet att det lönar sig att kämpa
Ingenting har vi att förlora
Och jag vet att det lönar sig att vänta


Gissa vad? Nu ska jag till paradiset K-gårn. Vi ses ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0