Vänsterhäntas dag

Igår va det de vänsterhäntas dag, grattis till mig! Mig och var 10:e svensk.
Dagen firas internationellt, dock inge popa och ståt. Men bara vetskapen av att vi vänsterhänta har en egen dag glädjer mig.

Igår var jag även på amerikanska ambassaden, det gick bra. Jag fick lov att lämna fingeravtryck och mannen i luckan frågade om jag va kriminell och hade lämna fingeravtryck förrut, med tanke på hur profisionellt jag gjorde det, jag svarade självklart nej med ett leende.

Idag ska vi och se gentleman på gröna lund, Stockholm är en otroligt spännande stad, försök att köra bil i den du, med tanke på att de bygger om halv stan OCH alla de gator jag skulle åka på = totalt bortförvirrad maria.
Jag fick mig dock en glimt av kungliga dramaten och soy bar, coolt. haha

Idag ska jag försöka fixa mitt internationella körkort! Cause USA here I come!

Love Maary


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0