Just another day in NY

Igår var vi på ett barnmuseeum på manhattan. För tyckte jag det lät lite äckligt med "barnmuseeum" lite Michael Jackson-stil som Jocke sa haha.
Men det var faktiskt väldigt skoj, det fanns en vattenavdelning där man kunde exprementera med vatten typ. Sen barnens favorit "Dora the explorer" hon va söt, typ.
Sen fanns det massa annat och vi lyckades vara där 3 timmar, det var vi och en annan familj som hade 2 barn i Erin och Pipers ålder.

Idag har jag och Yun, hostmam, vart och shoppat. Hittade en långärmad och en typ kortärmad stickad. Den kortärmade hittade jag på GAP, haha. Faaaancy mary. Men jag lovar jag kommer inte komma hem som en fancy golffru och gillar högklackat, det kommer aldrig hända!

Nu ska jag och hostdad ut och fixa ett amerikanskt telefonnummer, jag ger det till er sen :)

miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0