USA baaaaaby!

Jag vet att jag håller er på sträckbänken med uppdaterningen. Men det händer så sjukt mycket hela tiden!
Förberedelsedagarna på New Jersey va sjukt bra.
Vi var 4 tjejer som åkte från Stockholm i måndags, det är 3 av mina bästa vänner, lätt. Vi 4 kom grymt bra överrens. Och vi hängde ut på den ungefär 11 timmar långa flygresan.

Det känns som att jag egentligen har glömt hälften av allt jag skulle berätta.
Jävligt weird att vi typ fått bullar och kakor till frukost, haha.
Jag har även tagit massa bilder, men de kommer en annan dag.

I tisdags shoppade vi på time square! mmmh awsome!
H&M är lite billigare än Sverige, och forever 21 är sjukt stökigt och trashigt, men det är bra priser så där kommer jag nog shoppa en del.

Igår träffade jag min hostfamilj för första gången, och de är underbara! Erin och Piper är sjukt mysiga och hänger jämt med mig nere på mitt rum, haha.
Familjen är väldigt öppen och lätt att umgås med, tyo hostpappan Rich och jag har setat och druckigt lite öl och snackat skit ikväll typ. Och ni som känner mig vet att det är nått jag inte direkt har nått emot ;)
Så det är ungefär så det ser ut.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så ni får väl kommentera med lite frågor så får jag svara på dem.

Imorgon ska vi in till New York och gå på ett barnmuseeum och äta lunch i Central Park. Det kommer bli skitkul!
Jobbigt med tidskillnaden bara, när jag äter lunch, äter ni middag. Men sånt löser sig. Det finns mail 'n stuff.

Wherever it is, I'll fly , whatever it takes, I'll try
So don't pay no mind  to whatever people say
Whenever it is in my life, know that I will be on time
'Cause you know why - There's no standing in our way

puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Mia

Det låter som du har the time of your life och det förtjänar du! saknar dig enormt! PUSS

2008-08-30 @ 08:54:18
Postat av: Sofie

HEEEEEJ BABY!!!

The svenska tjej is the grej you knowe ;)

Gud va jag saknar dig tjejen, men vi snackar på msn nu och du verkar ha det sjukt bra. Jag tar med mig Hosjöflickorna så kommer vi och gör NY osäkert.

PUSS

2008-08-30 @ 15:48:38
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0