sundborn goes extreme - again!

Idag har jag vart på utställningen sundborn goes extreme var riktigt värt. De har fått sin inspiration från carl larssons gården, karin larsson var väldigt extremt under sin tid, då hon vände sig emot allt som skulle vara inom inredning på deras tid. Modet var väldigt tungt och mörkt, men Karin inredde sitt hem med ljusa och lätta tyger och möbler.
Eftersom att det just var så extremt för sin tid döptes utställningen till just "-again!"

Även tjejerna från fuldesign.se hade en liten utställningen med sina fulmonster.
Som sagt, himla värd utställning!

Sen var jag och min kära faster på stan och gluttade, och fikade haha.
Sen var jag och handlade på ICA Maxi, men jag glömde handla hälften av allt jag tänkt, så jag fick åka iväg igen.

Men imorgon ska jag inte göra många knop. Ska till jobbet och skriva i rapport, sen fixa det sista.
Sen vänta, vänta och väääänta enda till halv 7 :)

Nu ska jag packa mig väska ordentligt! Vi ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0