Rena rama reeeean!

Idag träffade jag Mich, hon är en liten tjej på 20 jordsnurr, hon gillar fula, korta skatekillar som hänger på Etage, känner du dig träffad hör av dig för vidare information.
Vi satt och skvallrade om allt och alla över en fika, förvånansvärt hur mycket skvaller det finns i en sån liten stad. Folk blir ihop, folk får barn, gör slut. you get it.

Före det var jag till mamma och kopierade mitt körkort, nu kära anhängare, ligger det på lådan. haallelujah! Hoppas jag får det om någon dag, för nu brinner det i knutarna.
Sen var jag iväg till OnOff och köpte nya hörlurar, mina precious Sony MDR-V150 kan va världens bästa typ. De andra gick ju sönder så köpte jag ett par aaascoola WeSC-lurar, totalt värdelösa, så nu är jag tillbaka till gamla goda vanor.

Jag och Mich gick och slökollade lite efter fikat, vi slank in på Gina, där hittade vi jeansklänningar för 29 spänn! Dom hade kostat 299 men va en aninges nersatta, haha. Vi köpte lika. Vi har många saker lika jag och Michipichi-pokemon. Så om folk tycker hon är snygg så tycker om automatiskt att jag också är det, och tvärs om.
Jag köpte även en söt sjal för 15 spänn haha. Ett himla bra kap!

När vi var på Åhlens, då blev vi frälsta. I en jacka, hon i en grön och jag i en svart, sjääälvklart samma modell. Vi la dock undan dom, pengarna trytade på kontot för tillfället och jag måste nog ha mammas åsikt innan jag tar det stora steget och köper den, när jag kom hem och berättade för mamma om min uppenbarelse på Åhlens försökte hon antyda på att jag faktiskt hade en sån jacka - men i grått. Det örat vill jag ICKE lyssna på. Jag vill ha den där jacka, mmh. nu.

Imorgon ska jag och casha in lite på banken, skattepengarna har ramlat in och jag hade tydligen inte valt något konto att sätta in dem på så jag får lov att fixa det nu. Och jag ska växla pengar, dollars dollars!!

Jag hoppas du kommer på fredag!

Take care // Maary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0