packa pappas kappsäck

Packa, är bland det tråkigaste jag vet.

- 2 liggunderlag
- sovsäck
- öl
- täcke
- kudde
- lakan

ungefär det jag fått med mig i packningen hitills.
När jag stod och kollade på vad jag skulle ha för kläder fick jag hjärnstopp. Var inne och tittade på SMHI, men va sjutton, vad blir det för väder? Lika bra att lägga i skoteroverallen OCH bikinin.
Sen måste jag och tanka bilen också, sjukt tråkigt.
Men ack så kul att fröknarna Lis och Tina ju ska åka med mig :) wiiho!

Jag kan knappt förstå att helvetesdagarna på jobbet är över efter denna. HEY I MADE IT IM THE WORLDS GREATEST! Som den där barnrövare skulle sagt.

Nu ska jag ta mig i kragen och styra upp lite saker,
och du, vi ses imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0