Music swings the rhythm of mi heart

Fyfan va jag inte vill jobba nå mera nu, samma sak dag ut och dag in. Men så är det väl egentligen med det mesta i livet, rutiner. Jag vill ha bättre rutiner, nått som ger mig mer. Kanske börja plugga sen? Skulle vara ett alternativ.

Ingen kan ju ha missat att jag åker till USA nästa måndag, det ska bli så jävla coolt men så jävla vemodigt. Jag menar, jag har ju sett fram emot det här, det var fan min biljett härifrån! Min biljett ut i världen och mot landet med de galna människorna. "Weeeeeelcome to the united states of aaamerica!"
Men någon, du, har sett till att Sverige är världens mest attaktiva land. Någon som lätt viknade sig in i mitt liv, för det var ungefär det som behövdes - en liten vink och lite vardagliga frågor. Min uppsala-sambo.

Tänk va musik gör för oss människor, det tänkte jag speciellt på vid URF. Va människor var glada. Lite musik, kan göra så mycket för oss, positivt som negativt.
Jag vet att det finns låtar som kommer gå heta i min Ipod, låtar som kommer göra att jag saknar dig så! Men även låtar som kommer få mig att le :)

Det är konstigt det där, hur det aldrig blir som man tänkt sig.
Men genom att vara beredd på allt tror jag att man kan ta det med ett annat lugn, för så spännande som själva livet är, gör att man egentligen inte vill veta vad som finns bakom nästa dörr. Men vad som än finns så vill jag vända de till det bästa.
Jag tror på nått sätt på ödet, att det handlar om vilken väg du tar - höger eller vänster.
Så vilket är ditt nästa val?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0