inför URF 2008!!

YEES!!! denna väntan har kommit till sitt slut, IMORGON åker vi!
Ska hämta upp Lis och Tina i Borlänge sen bilar vi ner mot reddgi, fylla och ostabila tält. Den här festivalen kommer inte bli en nykter festival som förra året. FYLLA OCH KÄRLEK!

Igår var Jag och några till ute i Bomans sommarstuga och fikade för att han hade fyllt år. YEEEY 21 år Boman!
VI pratade om allt mellan himmel och jord men sen kom vi in på skräckfilm och medans vi pratade om det mörknade det utanför stugan.
Martin berättade om att det var någon tjej som hade åkt mellan Falun och Borlänge så hade det stått en barnvagn på vägen, så hade tjejen stannat och tittat. Då hade det krypit in en mörkklädd människa i hennes bil, hon hade inte märkt det och hoppade in i bilen och körde vidare..
Som tur hade det vart bilar bakom henne som sett personen krypa in och följde efter tjejen, tutade och blickande. De följde efter henne enda tills hon stannade sin bil hemma hos sig i Svärdsjö och då hade den mörkklädda människan hoppat ur bilen.
FYYYYFAAAAN! Jag skulle aldrig stanna om jag va själv i bilen, jag är livrädd för sånt där!
Och min värsta mardröm vore om man satt och åkte bil själv en kväll och tittar upp i backspegeln och det sitter någon där bak. Jag får kalla kårar bara av att tänka på det.
Så när jag kom hem igår hade de skrämt mig upp mig så jag inte kunde sova och inatt drömde jag någon sjuk mardröm. Är ni så där lättskrämda som mig?

Nu ska jag fixa lite inför festivalen, laga trash-festivalbyxor, packa bilen o.s.v sen är det jobb!
Vi ses imorgon va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0