Hej hej sommar!

Uppe i ottan fast man har sovmorgon, det är bonde-style det!

Idag är det 5 dagar kvar till jag åker till uppsala och 24 dagar tills jag lämnar sverige för ett tag.
Jag har nog inte fattat att jag ska åka till det stora vida, sjuka, paranoida, storebror ser dig!!-landet.
Mona-Britt frågade mamma hur det skulle vara att va utan mig 1 år, då tittade mamma på mig och sa; nä, vi har inte pratat om det, punkt.
Haha, ja och så är det faktiskt. Jag vill inte prata om det heller, för det känns så ledsamt, i allt det roligare som är nu så vill jag inte tänka på att jag kommer stå på arlanda och grina när jag måste säga hejdå.

Jag har avklarat 4 av 9 dagar på jobbet. Det känns bra, men min kropp är trött. Igår när jag skulle gå och lägga mig började jag blöda näsblod, det är bland det läskigare jag vet. För det kommer verkligen blod överallt och så springer man runt och försöker få tag i papper och någon som kan tycka synd om en, typ.

Igår var jag och Tess hem till Mia, hon och Johan va hemma från Örebro i helgen.
Vi snackade skit och åt ost och kex, så sofistikerat.
That was very funny, sorry that I write in english but my usa-boyfriend wants to read my blogg and understand this too. love ya! hihi
Jag fick presenter av Mia från grekland, sprit och smycken! :) Jag blev sjukt glad dom va asfina!! Och spriten sas av väldigt god, mmmmh!

Nu ska jag sova lite mer innan jag ska till jobbet.

Jag ser fram emot det så mycket, men endå inte. För det är ju ingen ide, det vet vi.

Kommentarer
Postat av: mia

thank you for writing in english so that even I can understand. ;)

2008-08-02 @ 10:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0