Hasta la vista Korsnäsgården!

Jepp, igår gjorde jag förhoppningsvis min sista dag på paradiset korsnäsgården.
Men det gick bra, jag kommer sakna alla tanter och ja, någon gubbe haha, speciellt gubben som sa att jag var söt som socker imorse när jag var in pratade lite med han :) sen kallade han mig grabb haha så jag vet inte riktigt hur jag ska ta det.

Efter det här har jag kommit på att jag aldrig mer vill jobba med ett jobb där man måste jobba helger. Nej fyfan, ooooom det inte är någon sjukt cool streetaffär, då kan jag offra mig. Men annars får det vara. Förresten vill jag aaaaldrig mer jobba överhuvudtaget, så jag funderar på att börja plugga. Eller ja, jag hoppas att jag är på samma humör sen. Men det tror jag, nog, kanske, att jag är.

Jag har vart lite duktig och städat mitt rum, plockat reda på alla kläder. Åh va jag längtar till min (dröm)lägenhet med min walkin-closet, men en liten puff så man kan sitta där inne och hänga. haha, för så lång tid kan det fan ta ibland att välja kläder, dom dagarna då bara allt känns fel och fult. just gotta love does days!

Sen lyssade jag på P3 med någon snubbe som var helt övertygad om att vi var skapta av aliens, och de hade typ byggt ett högkvarter åt aliens så det visst vart de skulle åka om de ville hälsa på oss. Och det var någon som hade skrivt en bok om mötet med alierna, men han hade inte tagit foto eller filmat dom. MEN dom fanns!

Idag har jag lite saker att uträtta, typ mitt internationella körkort som jag är liiiite seg på att fixa även om Chrippa va GULDvärd och gick in till SJ i Stockholm och fick mitt körkort kopierat, haha. Smoothtalkade hon i kassan sen så var det fixat, haha.

Some people wait a lifetime for a moment like this..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0